novinky‎ > ‎

Zajímavý trend

přidáno: 2. 8. 2012 16:02, autor: Petr Nožička   [ Aktualizováno 5. 8. 2012 2:18 uživatelem Jaromír Merhaut ]
V USA (a tím nejspíš i celosvětově) v bilancování prodeje za 1. pololetí letošního roku poprvé zvítězily v prodeji dlouhohrajících desek ty „staré“ nad novými. Za „staré“ jsou označovány ty, co se prodávají déle než rok a půl. Rozdíl není nijak omračující – 76,6 proti 73,9 milionům. Vychází se z prodejních čísel společnosti Nielsen SoundScan. Na základě jejích spolehlivých informací jsou sestavovány například všechny žebříčky časopisu Billboard. Není to až takové překvapení, protože skuteční zájemci o dobrou hudbu se tolik nehoní za tím, co zrovna „frčí“ a navíc si desky většinou kupují. Myslím, že tomu tak nejspíš bude i nadále přesto, že i mezi novinkami je možno nalézt mnoho zajímavého.  

pen

Comments